Organizator:

Międzynarodowa Strefa Spotkań na targach BUDMA 2023 – networking wspierany technologią AI

Podziel się

Spotkania są esencją targów. Niezastąpione w budowaniu relacji biznesowych, poszukiwaniu nowych klientów czy rynków zbytu, ale także w pozyskiwaniu wiedzy. Podczas targów BUDMA 2023 wyniosiono je na nowy poziom.

 

Przestrzeń do międzynarodowych spotkań, gdzie kupcy z całego świata nie tylko spotykali się z dostawcami, ale również mieli możliwość uzyskania konsultacji w zakresie usług wspierających handel międzynarodowy, tętniła życiem i wymianą doświadczeń, ale przede wszystkim żyła nawiązywaniem kontaktów biznesowych.

Po raz pierwszy, do przestrzeni spotkań międzynarodowych zaprosiliśmy wybraną grupę przedstawicieli:

  • wystawców targów Budma oraz Windoor-Tech,
  • kupców zaproszonych w ramach programu Hosted Buyers oraz odwiedzających z zagranicy,
  • kluczowych odwiedzających z Polski, reprezentujących handel materiałami budowlanymi, deweloperów, firmy wykonawcze oraz architektów,

łącznie 4211 wybranych gości. Połączyliśmy wiedzę i networking z technologią. Aby upewnić się, że zweryfikowani uczestnicy maksymalnie wykorzystają możliwości networkingu – przygotowaliśmy aplikację mobilną, podpowiadającą możliwe kontakty, tworzącą kalendarz spotkań i mapę spotkań. Wszyscy zaproszeni goście, z wykorzystaniem aplikacji networkingowej mieli możliwość umówienia spotkań w Międzynarodowej Strefie Spotkań, w Pawilonie 5.

 

Aplikacja wydała 2060 rekomendacji kontaktów biznesowych, z czego 69,9% z nich użytkownicy uznali za wartościowe. 

Wskaźnik odpowiedzi na zaproszenie na spotkania sięgnął 30%, co przy pierwszej edycji takiego wydarzenia uznajemy za wysoki, ale będziemy dążyć do jego zwiększenia w kolejnych edycjach. Już teraz wiemy, że ta koncepcja ma sens i będzie się cieszyć bardzo dużym powodzeniem wśród uczestników Budmy.

Umówionych zostało ponad 100 spotkań biznesowych, z czego 78% jako spotkania osobiste, a 22% w formie videokonferencji.

Niezmiernie ważną funkcją Międzynarodowej Strefy Spotkań jest jej edukacyjny aspekt. Partnerzy Strefy, Santander Bank Polska oraz UPS, dzielili się kompleksową i istotną wiedzą na temat jak kierować rozwojem firmy na arenie międzynarodowej. Szukanie nowych możliwości finansowania, bezpieczeństwa transakcji i logistyki, a wreszcie samej logistyki w tej nowej, zmienionej i zaburzonej rzeczywistości łańcucha dostaw – te wątpliwości rozwiewali Partnerzy w trakcie prezentacji i warsztatów.