BUDMA 2023 - W LICZBACH
06.03.2023 11:31:07
Podczas 31. edycji Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA swoją ofertę zaprezentowało ponad 600 wystawców z 26 krajów. 25 produktów zostało nagrodzonych prestiżowym wyróżnieniem Złotego Medalu Grupy MTP. Przez cztery targowe dni stolica Wielkopolski gościła ponad 23 000 profesjonalistów z branży budowlanej z 39 krajów, z 5 kontynentów.
BIZNESOWE SPOTKANIA Z PROFESJONALISTAMI
Oferta i program Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA kierowane są do czterech grup klientów: handlowców, architektów, wykonawców oraz inwestorów. Najsilniej reprezentowaną grupą tegorocznych targów byli przedstawiciele sieci handlowych, którzy stanowili aż 42% ogólnej liczby osób uczestniczących w wydarzeniu. 37% łącznej liczby profesjonalistów stanowiła grupa wykonawców i fachowców. Pozostałe 21% osób odwiedzających targi Budma 2023 to inwestorzy i deweloperzy oraz architekci i projektanci.
KADRA ZARZĄDZAJĄCA NAJWIĘKSZĄ GRUPĄ KLIENTÓW NA TARGACH
Ponad połowę uczestników targów - 54%, stanowiły osoby podejmujące decyzje zakupowe w swoich firmach. Z kolei pracownicy, którzy dzięki prezentowanej ofercie mieli możliwość zapoznania się z najnowszymi propozycjami produktowymi, stanowili 44% ogólnej liczby targowych gości.
CAŁA POLSKA NA BUDMIE
Targi BUDMA były miejscem biznesowych spotkań dla przedstawicieli każdego z 16 województw. Najwięcej profesjonalnych zwiedzających przyjechało z województw: wielkopolskiego, mazowieckiego i dolnośląskiego.
MIĘDZYNARODOWY WYMIAR BIZNESU
Międzynarodowy charakter targów podkreślają zarówno wystawcy (z 26 krajów z całego świata), jak również goście odwiedzający targi (z 39 krajów z całego świata). Najsilniej reprezentowaną grupą uczestników targów BUDMA 2023 byli przedstawiciele krajów nadbałtyckich. Na drugim miejscu znaleźli się Niemcy, a „podium” uzupełnili reprezentanci ze Skandynawii. Znacząca na targach była także reprezentacja klientów z Ukrainy, Czech i Słowacji.
Wśród tysięcy profesjonalistów goszczących w Poznaniu, silną grupę stanowili kupcy z najważniejszych sieci i grup zakupowych z 22 państw, którzy uczestniczyli w targach Budma w ramach Programu HOSTED BUYERS.