Kup pan cegłę, czyli jak Kowalski kupuje materiały budowlane.
Poznaj swoich Klientów oraz ich motywacje i ścieżki wyboru przy zakupie artykułów budowlanych, wykończeniowych i wnętrzarskich. Badanie rynku na zlecenie serwisu Murator.pl przeprowadził Instytut Badań i Analiz Pollster. Prezentacja raportu „Kup pan cegłę, czyli jak Kowalski kupuje materiały budowlane” odbędzie się na Scenie Nowe Trendy w pawilonie nr 5.
Ścieżka zakupowa klienta to gorący temat analizowany przez specjalistów z wielu branż. Branża budowlana różni się od innych tym, że inwestycję jaką jest budowa domu, konsument realizuje raz-dwa razy w życiu, a remont niewiele częściej. Trudno więc mówić o lojalności i powtarzalności decyzji zakupowych, tak jak w przypadku produktów FMCG czy choćby motoryzacji. Przy zakupie materiałów budowlanych wydatki są duże, decyzje długotrwałe, a lojalność klienta można oceniać na podstawie tego, w jaki sposób mówi o marce innym inwestorom.
Jak zatem wygląda ścieżka zakupowa w branży budowlanej? O tym podczas prezentacji na Scenie Nowe Trendy w pawilonie nr 5 o godz. 14.00. Zapraszamy!
Sprawdź pozostałe wydarzenia na targach BUDMA: