Jak sprzedawać nieruchomości w czasach pandemii?
Organizowana przez Nowy Adres S.A. druga edycja konferencji FIRE – Real Estate Marketing Forum (9-10 września, hotel Westin Warsaw) odpowie, jak prowadzić kampanie marketingowe dla branży nieruchomości w nowych, koronawirusowych realiach.
Pandemia Covid-19 odcisnęła swoje piętno na wszystkich sektorach gospodarki, w tym także na rynku nieruchomości. Mieszkania wciąż sprzedają się dobrze, jednak nie można wykluczyć, że wraz pogarszaniem się sytuacji na rynku pracy popyt zacznie się zmniejszać. Mocno poszkodowane przez koronawirusa zostały nieruchomości handlowe - duża grupa konsumentów przeniosła się ze swoimi zakupami do Internetu i galerie handlowe będą musiały „wymyślić się na nowo”, aby ich odzyskać. Także rynek biurowy czekają duże zmiany - upowszechnienie się modelu pracy home office i nowe wymogi dotyczące bezpieczeństwa to tylko niektóre wyzwania, z którymi będą musieli zmierzyć się deweloperzy i właściciele budynków.
Właśnie w tych niezwykłych warunkach odbędzie się druga edycja konferencji FIRE – Real Estate Marketing Forum, wydarzenie w całości dedykowane marketingowi na rynku nieruchomości i jednocześnie pierwsza marketingowa konferencja offline od czasów wprowadzenia pandemicznego lockdownu. – W nowej rzeczywistości najlepiej odnajdą się ci, którzy "uciekną do przodu” i szybciej od innych będą przystosowywać funkcjonowanie swojego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych. Najłatwiej osiągnąć to można za pomocą przemyślanej, odpowiednio zaprojektowanej kampanii marketingowej. Pokażemy, jak to się robi na tak specyficznym rynku, jakim jest branża nieruchomości – mówi Bartosz Zeidler, prezes zarządu firmy Nowy Adres S.A., organizatora konferencji FIRE.
Program został zaprojektowany tak, aby chronologicznie odzwierciedlać cały przebieg kampanii marketingowej na rynku nieruchomości - od briefu i identyfikacji targetów, przez dobór narzędzi i technologii, aż po zamknięcie transakcji i obsługę posprzedażową. Niekłamaną gwiazdą konferencji będzie Zuza Skalska, która opowie nie tylko jak skutecznie projektować dla nowych grup docelowych, ale także o tym, co młodym leży teraz na sercu, co siedzi w głowie i jak to wszystko ubrać w dobrze zaprojektowany komunikat. Zuza Skalska urodziła się w Polsce, ale od 26 lat mieszka w Holandii. Ma za sobą 20 lat kariery zawodowej, m.in. w Philips Design i w studiu projektowym VanBerlo. Od 2007 roku jest właścicielką 360Inspiration, marki specjalizującej się w analizie trendów, w obszarze szeroko rozumianych innowacji, designu i rozwoju biznesu.
Państwa szczególnej uwadze polecamy też wykład dr Joanny Heidtman pod wszystko mówiącym tytułem „Nowe mieszkanie – kto kupuje, a kto decyduje, czyli do kogo tak naprawdę mówimy w kampanii inwestycji mieszkaniowej?”. Ta uznana psycholog i socjolog wiedzę i doświadczenie zdobywała min. w University of South Carolina i Cornell University w USA, a na Uniwersytecie Jagiellońskim prowadziła badania dynamiki grup i sieci. Jest współzarządzającą w firmie doradczej Heidtman & Piasecki i współzałożycielką Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego. Pracuje na Uniwersytecie SWPS i w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Wśród innych mówców i prelegentów konferencji FIRE 2020 warto wymienić też Izę i Wojtka Ławniczaków, jednych z pierwszych w Polsce projektantów usług i procesów, badaczy grup millenial/Z, Wojtka Ponikowskiego, twórcę FUTU – kultowego magazynu i nagradzanej na wszystkich możliwych konkursach agencji, ojca feministę wydającego magazyn „Fathers” czy Wojtka Walczaka, stratega, konsultanta polskich i globalnych agencji, zdobywcę Effie, Golden Arrow, KTR, Kreatury… Nie zabraknie najnowszych trendów, innowacyjnych technologii i nowych zastosowań z pozoru wyświechtanych rozwiązań.
Gorąco zapraszamy już dziś!
Więcej informacji o konferencji FIRE – Real Estate Marketing Forum 2020 i możliwość zakupu biletów: https://www.biznesowi.pl/konferencje/fire/