Targi BUDMA były okazją do zaprezentowania kompleksowej oferty stolarki FAKRO. Podczas konferencji zorganizowanej przy współudziale Fundacji Carbon FootPrint przybliżono filozofię GO GREEN, z której wynika wprowadzenie na rynek okien dachowych nowej generacji GREENVIEW. Okna te zostały przebadane pod względem ich śladu węglowego, a w wyniku raportu otrzymały Certyfikat Carbon Footprint Approved.
Na stoisku, które otrzymało nagrodę Acanthus Aureus, poza przedstawieniem wymienionych na 4DD produktów, zaprezentowane zostały także sterowane elektrycznie schody strychowe LET oraz
okna do dachów płaskich. Jedno z tych okien płaskich DEZ AMZ/Z otrzymało Złoty Medal
BUDMA 2023. Nagroda Acanthus Aureus przyznawana jest natomiast wystawcom, którzy najlepiej potrafią zobrazować swoją wizję stoiska w połączeniu ze strategią marketingową – tu
FAKRO wyróżniło się komunikacją strategii GO GREEN, a stoisko było przepełnione zielenią i naturalnym drewnem.
Ciekawą prezentacją były produkty obsługiwane głosowo. W strefie smartHome zaprezentowana została integracja różnych produktów innych producentów z ofertą
FAKRO w ramach systemu
FAKRO smartHome. Wśród nich wyróżnić można kamerę wideo, termostat, czujnik czadu, czy interkom z kamerą.
- Wszelkie wydarzenia targowe są dla nas bardzo ważne i zawsze bierzemy w nich udział. Nawiązujemy kontakty, pogłębiamy relacje i mamy doskonałą okazję do przedstawienia naszej nowoczesnej myśli technologicznej. Stale doskonalimy ofertę i poszerzamy portfel produktów, a możliwość prezentacji ich fizycznego zastosowania, funkcjonalności i wykonania, to nieodzowna część strategii naszej komunikacji z rynkiem – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO.