Organizator: Grupa MTP

O BUDMIE 2019 mówią...

Czas na pierwsze podsumowania targów BUDMA 2019 przez ich Wystawców. Jak zatem oceniają wydarzenie? Przeczytajcie!

FIMTEC:

Minione targi WinDoor-Tech 2019 możemy podsumować krótko: wyjątkowo udane i zapadające w pamięć!

Największe stoisko w historii firmy FIMTEC-POLSKA, które było jednocześnie największym stoiskiem w tegorocznej edycji WinDoor-tech 2019/Budma odwiedziła rekordowa liczba gości i klientów. Cały sektor 5G (ponad 680 mkw) nieustannie tętnił życiem, a liczne spotkania, rozmowy handlowe oraz nawiązywane nowe relacje wypełniły nam czas od rana do wieczora (a czasem i nocy).

Podczas targów towarzyszyła nam Ambasadorka Fimtec: Agnieszka Rylik, Mistrzyni Świata w boksie i kick-boxingu. Każdy z odwiedzających mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z Mistrzynią na ściance FIMTEC CITY, które po wydruku wręczaliśmy opatrzone autografem i, niejednokrotnie, dedykacją! Dziękujemy wszystkim, którzy zechcieli nas odwiedzić podczas minionej edycji targów WinDoor-Tech 2019. Dziękujemy za wszystkie miłe słowa i wyrazy uznania za to, w jaki sposób przygotowaliśmy prezentację maszyn w naszym FIMTEC CITY. Do zobaczenia na kolejnej edycji WinDoor-tech 2021!

 

EKO-OKNA:

Naszym zdaniem była to jedna z najlepszych edycji targów BUDMA. Z roku na rok jest coraz lepiej, a targi stają się coraz bardziej prestiżowym wydarzeniem. Wskazują na to nie tylko opinie wystawców, ale przede wszystkim liczby. W tym roku w wydarzeniu udział wzięło blisko 1000 wystawców, którzy zajęli 30 tys. mkw. powierzchni ekspozycyjnej. Niezwykle ciekawe są również wydarzenia towarzyszące. Jeżdżąc po całym świecie, uczestnicząc we wszystkich europejskich targach, mamy porównanie. Polskie targi niczym od nich nie odbiegają. Organizacja na najwyższym poziomie.

 

R&D Tech:

Firma R&D Tech sp. z o.o. po raz piąty brała aktywnie, tzn. jako wystawca, udział w Targach WinDoor-tech. Niezaprzeczalnie targi stanowią doskonałą okazję do spotkań z przedstawicielami sektora produkcyjnego i technologicznego stolarki otworowej. To również znakomita okazja nawiązania kontaktów z dostawcami i usługodawcami. Tegoroczna edycja targów doskonale uzmysłowiła wszystkim zainteresowanym, w jakim tempie postępuje optymalizacja procesów produkcji oraz jakie wyzwania stawiają producentom maszyn klienci. W tym roku nasze stoisko odwiedziła rekordowa liczba osób, co nas niezmiernie cieszy i za co dziękujemy.

 

CONTINENTAL:

Po raz kolejny przekonaliśmy się, że obecność w roli wystawcy na targach Budma jest bardzo istotna. Przede wszystkim dlatego, że polski rynek stolarki otworowej jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków w Europie i na świecie. Świadczy o tym liczne grono wystawców i zwiedzających. Jesteśmy przede wszystkim zadowoleni z odbioru i zainteresowania, jakim cieszyły się nasze nowe dekory, tj. skai® Woodec, skai® Jet Black oraz szlachetne kolory z kolekcji Matt Line. Tak jak robiliśmy to dotychczas, zamierzamy wystawiać się na Budmie w nieparzystych latach, czyli co drugi rok. Na pewno, jak za każdym razem, będziemy chcieli zaskoczyć naszych klientów nowymi rozwiązaniami technicznymi i wzorniczymi. Należy pamiętać, że nasze folie to nie tylko kawałek plastiku, ale przede wszystkim zaawansowany technicznie produkt, co potwierdzają stosowane przez nas technologie: Life Like, TP60, Cool Colors oraz Cool Colors Plus.

 

SWISSPACER/SAINT-GOBAIN:

Chwalimy udział w targach Budma, odwiedziło nas zarówno wielu aktualnych, jak i potencjalnych klientów. Dotarliśmy także do osób i firm, które stosują ciepłą ramkę Swisspacer, a chciały mieć bezpośredni kontakt z nami celem jeszcze lepszej promocji.

 

KRAT-MET/KMT:

Tegoroczną edycję targów uważamy za bardzo udaną. Nasze stoisko, jak co roku, było licznie odwiedzane przez obecnych oraz potencjalnych kontrahentów. Szczególną uwagę odwiedzających przykuło naświetle z ramką slim oraz kolor Dąb Turner. Jednak największą wartością dla nas jest możliwość indywidualnej rozmowy z odbiorcami, omówienia problemów, wysłuchania sugestii, które stanowią dla nas podstawowy bodziec do pracy i wdrażania nowych rozwiązań.

 

DELTA:

Firma DELTA Zbigniew Różycki ocenia targi bardzo pozytywnie. Pozwoliły one nam na prezentację nowych produktów poszerzających ofertę firmy oraz spotkanie z klientami, zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi.

 

TEAM-PLAST:

Tegoroczną edycję Targów oceniamy na bardzo udaną – nasze stoisko odwiedziło ponad 1500 osób, odbyliśmy wiele interesujących rozmów z potencjalnymi klientami z kraju oraz zagranicy, które z pewnością przełożą się na dalszą współpracę.

 

ORGADATA:

Jesteśmy zadowoleni z przebiegu targów. Wiele miłych spotkań, ciekawych rozmów, pozytywnych rozstrzygnięć negocjacji – tak można podsumować dni targowe. Po raz kolejny połączyliśmy siły z naszymi partnerami – dostawcami maszyn – i, jak zawsze, współpraca ta okazała się bardzo owocna. Nasze rozwiązania cieszyły się dużym zainteresowaniem, co tylko potwierdza, że popyt na innowacje w oprogramowaniu dla naszej branży nie maleje, a LogiKal jest niezmiennie numerem jeden.

 

SO EASY SYSTEM:

Tegoroczne targi były dla nas bardzo ważne ze względu na premierę kolejnych pięciu systemów. Żeby wszystko fajnie przedstawić zwiedzającym, zaprojektowaliśmy nietuzinkowe stoisko, które z daleka przyciągało zainteresowanych :) Bardzo miło się słucha, jak ważni dla nas klienci chwalą nasze produkty i jednocześnie zaznaczają, że stoisko bardzo się wyróżnia na tle pozostałych wystawców.

 

VIKKING:

Tegoroczna edycja targów cieszyła się bardzo dużą popularnością. Na naszym stoisku gościliśmy wielu odwiedzających, w tym bardzo liczną grupę stanowili kontrahenci zagraniczni. Dało się zauważyć wzrost klientów z zagranicy zainteresowanych polskimi produktami.

 

CAL:

Targi cieszyły się wyjątkowo dużym zainteresowaniem. Pozwoliły na kontakt z liczną grupą osób specjalizujących się w tematyce stolarki otworowej, w tym potencjalnych klientów. Osób było tak wiele, że często brakowało nawet okazji, aby porozmawiać, a katalogów nieomal zabrakło. To wielki sukces organizatorów oraz Wschodniego Klastra Budowlanego, który stworzył wspólną strefę wystawców i producentów/marek.

 

GLASSLIFT:

Kilka tygodni przygotowań, planowanie, spotkania i projekty przyniosły fantastyczny efekt. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że tyle osób odwiedziło nasze stoisko. Dziękujemy także firmom, które zdecydowały się na zakup naszego sprzętu. Targi BUDMA to zdecydowanie jedno z najważniejszych wydarzeń w branży budownictwa. Zaprezentowane produkty, nowinki technologiczne oraz cała organizacja naprawdę robią wrażenie. To były cztery bardzo satysfakcjonujące, ale i bardzo intensywne dni.

 

ZIELONA OKIENNICA:

Tegoroczna edycja Targów, jak zwykle, była imponująca, świetnie zorganizowana, mocno nagłośniona w mediach. Nie możemy się doczekać kolejnej edycji.

 

NORGPOL:

BUDMA 2019 była dla nas przełomowymi targami – głównie ze względu za otrzymane wyróżnienie, jakim jest Złoty Medal, pierwszy w historii naszej firmy. Dziękujemy za tę nagrodę. Bardzo pozytywnie oceniamy tę imprezę, patrząc zarówno pod kątem ilości odbytych rozmów biznesowych z firmami, które zatrzymały się u nas na stoisku, aby poznać nasze produkty, jak i pod kątem organizacji. W naszym odczuciu ilość odwiedzających w tym roku była znacznie większa niż w latach poprzednich. Targi są dla nas niezwykle ważnym punktem w strategii promocji i rozwoju firmy. Są znakomitą okazją do zaprezentowania nowych produktów, poznania nowych kontrahentów oraz spotkania z obecnymi odbiorcami. Z tego względu będziemy gościć na Budmie również i w przyszłym roku.

 

FAKRO:

BUDMA to najważniejsze wydarzenie targowe branży budowlanej w Polsce i jedno z ważniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej. Poznańskie targi to przestrzeń do prezentacji najnowszej oferty i innowacyjnych rozwiązań przez ponad 1000 wystawców. Miejsce pozyskiwania wiedzy, wymiany doświadczeń, a przede wszystkim spotkań biznesowych, podtrzymujących relacje z obecnymi klientami i zdobywania nowych kontaktów. Targi to także liczne imprezy towarzyszące, konkursy, konferencje, debaty czy pokazy.

Podczas konferencji prasowej "Światło, Bryła, Sztuka – kompleksowa oferta stolarki” przedstawiono Ambasadora firmy FAKRO, wybitnego polskiego architekta Roberta Koniecznego, który będzie wspierał polską firmę w jej globalnym rozwoju.

 

KLAES:

Bardzo udane targi. Poza obecnymi klientami pojawiło się bardzo dużo nowych, potencjalnych kontrahentów.

 

Źródło: oknonet.pl