WIN_DOOR POLAND - Proeksportowy Salon Stolarki Budowlanej
To najważniejsze wydarzenie promujące polską stolarkę budowlaną na rynkach zagranicznych. To również przestrzeń na rozmowy i prezentacje organizowane przy współpracy i z udziałem instytucji państwowych i branżowych, które dotyczyć będą potencjału wybranych rynków i możliwości wzrostu wolumenu eksportu polskich produktów. Zgłoś się jako wystawca i przedstaw swoją ofertę w ramach tego salonu.
Razem dla polskiej stolarki budowlanej!
Porozumienie o współpracy Grupy MTP i Związku POLSKIE OKNA I DRZWI to nowy rozdział dotyczący strategicznego partnerstwa przy organizacji Proeksportowego Salonu Stolarki Budowlanej WIN_DOOR POLAND, którego celem jest wsparcie producentów okien, drzwi, bram i ogrodzeń w działaniach eksportowych na wybranych rynkach zagranicznych.

Salony tematyczne BUDMY – przestrzenie na miarę oczekiwań
Salony tematyczne to odpowiedź na coraz bardziej sprecyzowane oczekiwania i działania poszczególnych sektorów z branży budowlanej. Stolarka budowlana, budownictwo modułowe i prefabrykacja, czy design wnętrz to tematy, które są w kręgu zainteresowań zarówno wystawców, jak i zwiedzających. BUDMA, jako marka parasolowa skupiająca 12 salonów, tworzy profesjonalną przestrzeń sprzyjającą nawiązywaniu wartościowych relacji biznesowych oraz pozyskiwaniu specjalistycznej wiedzy.

Masz pytania? Zapraszam do kontaktu
Tematyka salonu:
- okna, osłony
- ogrody zimowe
- zadaszenia tarasowe
- szkło w budownictwie
- drzwi
- okucia drzwiowe i okienne
- bramy i ogrodzenia
- akcesoria do bram i ogrodzeń
- maszyny i urządzenia do montażu stolarki
Salon jest objęty programem HOSTED BUYERS
Program Hosted Buyers powstał z myślą o umożliwieniu prowadzenia interesów na płaszczyźnie międzynarodowej. Stwarza on wyjątkowe możliwości nawiązywania kontaktów z najlepszymi profesjonalistami z branży, niezależnie od miejsca ich działalności na świecie. Dołącz do programu Hosted Buyers i poznaj nowych partnerów biznesowych!

Marta Szydłowska, Dyrektor targów BUDMA
„Naszą misją jest stworzenie platformy stanowiącej wsparcie promocji polskiej stolarki budowlanej w Europie i na świecie, łączącej potencjał polskiego rynku z globalnymi możliwościami. WIN_DOOR Poland ma stać się przestrzenią służącą nawiązywaniu kontaktów biznesowych, wymianie doświadczeń oraz wspólnego umacniania marki „Made in Poland” na arenie międzynarodowej.”

W ramach salonu prowadzone będą zintensyfikowane kampanie promocyjne na rekomendowanych przez branżę rynkach proeksportowych.

Proeksportowy Salon Stolarki Budowlanej WIN_DOOR POLAND to odpowiedź na potrzebę eksploracji nowych rynków i ich segmentów oraz rozwoju efektywnych kanałów sprzedaży poza granicami kraju. To przestrzeń na rozmowy i prezentacje organizowane przy współpracy i z udziałem instytucji państwowych i branżowych, które dotyczyć będą potencjału wybranych rynków i możliwości wzrostu wolumenu eksportu polskich produktów.

W dniu 2 lipca b.r., w Warszawie, Janusz Komurkiewicz, Prezes Zarządu Związku Polskie Okna i Drzwi oraz Tomasz Kobierski, Prezes Zarządu Grupy MTP podpisali list intencyjny, otwierający nowy rozdział współpracy pomiędzy tymi instytucjami. Dokument dotyczy strategicznego partnerstwa przy organizacji Proeksportowego Salonu Stolarki Budowlanej WIN_DOOR POLAND, którego celem jest wsparcie producentów okien, drzwi, bram i ogrodzeń w działaniach eksportowych na wybranych rynkach zagranicznych. Czytaj więcej >>
Ten salon odwiedzą:
- deweloper, inwestor instytucjonalny, inwestor prywatny, podwykonawca
- właściciel, dyrektor handlowy, przedstawiciel handlowy - handel i dystrubucja (okna, drzwi, bramy i ogrodzenia)
- architekt