Konkurs o ZŁOTY MEDAL
ZŁOTY MEDAL Grupy MTP to nie tylko nagroda, to strategia promocji nagrodzonych firm, która zaczyna się na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Doceniana jest w nim innowacyjność, pomysłowość, nowoczesność. Do Konkursu mogą być zgłaszane produkty i usługi, które będą prezentowane na stoiskach targowych oraz wyróżniają się na rynku dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym czy użytkowym i mogą być wzorem dla innych. Termin zgłoszeń na najbliższą edycję Konkursu w ramach Targów BUDMA upływa 31 grudnia 2024 r.
ZŁOTY MEDAL - NAGRODA EKSPERTÓW
Do konkursu o ZŁOTY MEDAL Grupy MTP rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie.
Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. ZŁOTY MEDAL Grupy MTP jest zatem potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.
ZŁOTY MEDAL - WYBÓR KONSUMENTÓW
Po werdykcie Sądu Konkursowego i przyznaniu ZŁOTYCH MEDALI wybranym produktom, zaczyna się kolejny etap rywalizacji. Od początku 2012 r., również przedstawiciele branży i konsumenci mogą w osobnym konkursie ZŁOTY MEDAL - Wybór Konsumentów oddawać swoje głosy na najlepszy w ich opinii produkt targów. Głosowania prowadzone są na stronie www.zlotymedal.com.
PAKIET ZŁOTYCH KORZYŚCI!
Pakiet medalisty to komplet materiałów promocyjnych i świadczeń ze strony Grupy MTP, adresowanych do firm, które uzyskały ZŁOTY MEDAL za zgłoszony produkt. Pakiet obejmuje m.in. klasyczne materiały BTL w wersji drukowanej, pliki i projekty w wersji elektronicznej do dalszego wykorzystania oraz wybrane usługi PR i reklamowe.
Identyfikacja nagrodzonych produktów na wystawie
- Prestiżowa statuetka ZŁOTEGO MEDALU oraz dyplom.
- Logotyp wraz z księgą znaku.
- Szablon reklamy promującej laureata.
- Stand A4z logo ZŁOTEGO MEDALU.
- Duża naklejka z logo ZŁOTEGO MEDALU umożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym.
Kampanie kierowane do zwiedzających i wystawców
- Szczegółowe opisy nagrodzonych produktów w elektronicznych i drukowanych materiałach targowych: newsletterach, mapkach, planach i folderach dla Zwiedzających. Oznaczają one dotarcie z precyzyjnie przygotowanym komunikatem do każdego targowego gościa.
- Umieszczenie listy wyróżnionych produktów oraz informacji promocyjnych na stronach internetowych MTP (www.grupamtp.pl, www.zlotymedal.com, strony poszczególnych targów, media społecznościowe).
- Oznaczenie laureatów ZŁOTEGO MEDALU na elementach identyfikacji wizualnej terenu podczas targów.
Informacje w mediach
- Kampania w branżowych serwisach informacyjnych i na stronach laureatów.
- Wysyłka informacji prasowych o laureacie nagrody do dziennikarzy ogólnopolskich i lokalnych.
- Wywiady z laureatami ZŁOTEGO MEDALU – Wybór Konsumentów i nagród specjalnych - promocja laureatów w social media oraz dalsza promocja na stronach korporacyjnych i w mediach.
Gale i konferencje
- Udział w uroczystym wręczeniu nagród– prestiżowym wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, a także instytucji, stowarzyszeń i dziennikarzy.
- Profesjonalne zdjęcia i film z ceremonii wręczenia nagród.
Głosowanie konsumentów
- Udział nagrodzonych ZŁOTYM MEDALEM produktów w dodatkowym Konkursie o ZŁOTY MEDAL - Wybór Konsumentów i możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń promocyjnych. W plebiscycie łącznie oddano już ponad 700 000 głosów za pośrednictwem strony internetowej.
Pozostałe elementy Pakietu
- Przygotowanie profesjonalnych materiałów prasowych.
- Otrzymanie szczegółowego raportu medialnego - ok 1,5 miesiąca po targach.