Organizator:

Konkurs o Złoty Medal

Podziel się

ZŁOTY MEDAL to nie tylko nagroda, to strategia promocji nagrodzonych firm, która zaczyna się na targach MTP. Doceniana jest innowacyjność, pomysłowość, nowoczesność. Do konkursu mogą być zgłaszane produkty i usługi, które będą prezentowane na stoiskach targowych oraz wyróżniają się na rynku dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym czy użytkowym i mogą być wzorem dla innych. Termin zgłoszeń na najbliższą edycję Targów Budma upływa 29 listopada 2024 r.

ZŁOTY MEDAL - NAGRODA EKSPERTÓW

Do konkursu o Złoty Medal Grupy MTP rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie.

Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. Złoty Medal Grupy MTP jest zatem  potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.

 

ZŁOTY MEDAL - WYBÓR KONSUMENTÓW

Po werdykcie Sądu Konkursowego i przyznaniu Złotych Medali wybranym produktom, zaczyna się kolejny etap rywalizacji. Od początku 2012 roku, również przedstawiciele branży i konsumenci mogą w osobnym konkursie Złoty Medal Wybór Konsumentów oddawać swoje głosy na najlepszy w ich opinii produkt targów. Głosowania prowadzone są na stronie www.zlotymedal.com.

 

 

PAKIET ZŁOTYCH KORZYŚCI!

Pakiet medalisty to komplet materiałów promocyjnych i świadczeń ze strony Grupy MTP, adresowanych do firm, które uzyskały Złoty Medal za zgłoszony produkt. Pakiet obejmuje m.in. klasyczne materiały BTL w wersji drukowanej, pliki i projekty w wersji elektronicznej do dalszego wykorzystania oraz wybrane usługi PR i reklamowe.

Identyfikacja nagrodzonych produktów na wystawie

  • Prestiżowa statuetka Złotego Medalu oraz dyplom,
  • Logotyp wraz z księgą znaku,
  • Szablon reklamy promującej laureata,
  • Stand A4z logo Złotego Medalu,
  • Duża naklejka z logo Złotego Medalu umożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym.

Kampanie kierowane do zwiedzających i wystawców

  • Szczegółowe opisy nagrodzonych produktów w elektronicznych i drukowanych materiałach targowych: newsletterach, mapkach, planach i folderach dla Zwiedzających. Oznaczają one dotarcie z precyzyjnie przygotowanym komunikatem do każdego targowego gościa.
  • Umieszczenie listy wyróżnionych produktów oraz informacji promocyjnych na stronach internetowych MTP (www.grupamtp.pl, www.zlotymedal.com, strony poszczególnych targów, media społecznościowe).
  • Oznaczenie laureatów Złotego Medalu na elementach identyfikacji wizualnej terenu podczas targów

Informacje w mediach                                                    

  • Kampania w branżowych serwisach informacyjnych i na stronach laureatów
  • Wysyłka informacji prasowych o laureacie nagrody do dziennikarzy ogólnopolskich i lokalnych
  • Wywiady z laureatami Złotego Medalu– Wybór Konsumentów i nagród specjalnych - Promocja laureatów w social media oraz dalsza promocja na stronach korporacyjnych i w mediach

Gale i konferencje

  • Udział w uroczystym wręczeniu nagród– prestiżowym wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, a także instytucji, stowarzyszeń i dziennikarzy.
  • Profesjonalne zdjęcia i film z ceremonii wręczenia nagród

Głosowanie konsumentów

  • Udział nagrodzonych Złotym Medalem produktów w dodatkowym konkursie o Złoty Medal Wybór Konsumentów i możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń promocyjnych.  W plebiscycie łącznie oddano już ponad 700 000 głosów za pośrednictwem strony internetowej

Pozostałe elementy Pakietu

  • Przygotowanie profesjonalnych materiałów prasowych
  • Otrzymanie szczegółowego raportu medialnego - ok 1,5 miesiąca po targach

Termin zgłoszeń na najbliższą edycję Targów BUDMA

upływa 29 listopada 2024 r.

Złoty Medal 2025 - Jak To Działa Złoty Medal 2025 Regulamin Zgłoś się do konkursu

 

 

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się!

Agnieszka Polacka