Do 29 listopada zgłoś produkty w Konkursie o ZŁOTY MEDAL GRUPY MTP Targów BUDMA!
Jeśli będziesz wystawcą Targów BUDMA 2025, do 29 listopada br. możesz zgłosić swoje produkty do Konkursu o ZŁOTY MEDAL GRUPY MTP. Doceniana jest w nim innowacyjność, pomysłowość i nowoczesność. Do Konkursu mogą być zgłaszane produkty i usługi, które będą prezentowane na stoiskach targowych oraz takie, które wyróżniają się na rynku, dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym czy użytkowym. ZŁOTY MEDAL GRUPY MTP to nie tylko nagroda, to strategia promocji nagrodzonych firm, która zaczyna się na poznańskich targach.
Do konkursu o ZŁOTY MEDAL GRUPY MTP rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie.
Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. ZŁOTY MEDAL GRUPY MTP jest zatem potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.
ZŁOTY MEDAL - WYBÓR KONSUMENTÓW
Po werdykcie Sądu Konkursowego i przyznaniu Złotych Medali wybranym produktom, zaczyna się kolejny etap rywalizacji. Od początku 2012 roku, również przedstawiciele branży i konsumenci mogą w osobnym konkursie Złoty Medal Wybór Konsumentów oddawać swoje głosy na najlepszy w ich opinii produkt targów. Głosowania prowadzone są na stronie www.zlotymedal.com.
PAKIET ZŁOTYCH KORZYŚCI!
Pakiet medalisty to komplet materiałów promocyjnych i świadczeń ze strony Grupy MTP, adresowanych do firm, które uzyskały Złoty Medal za zgłoszony produkt. Pakiet obejmuje m.in. klasyczne materiały BTL w wersji drukowanej, pliki i projekty w wersji elektronicznej do dalszego wykorzystania oraz wybrane usługi PR i reklamowe.
Identyfikacja nagrodzonych produktów na wystawie
- Prestiżowa statuetka ZŁOTEGO MEDALU GRUPY MTP oraz dyplom.
- Logotyp wraz z księgą znaku.
- Szablon reklamy promującej laureata.
- Stand A4 z logo ZŁOTEGO MEDALU GRUPY MTP.
- Duża naklejka z logo ZŁOTEGO MEDALU GRUPY MTP umożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym.
Kampanie kierowane do zwiedzających i wystawców
- Szczegółowe opisy nagrodzonych produktów w elektronicznych i drukowanych materiałach targowych: newsletterach, mapkach, planach i folderach dla Zwiedzających. Oznaczają one dotarcie z precyzyjnie przygotowanym komunikatem do każdego targowego gościa.
- Umieszczenie listy wyróżnionych produktów oraz informacji promocyjnych na stronach internetowych MTP (www.grupamtp.pl, www.zlotymedal.com, strony poszczególnych targów, media społecznościowe).
- Oznaczenie laureatów ZŁOTEGO MEDALU GRUPY MTP na elementach identyfikacji wizualnej terenu podczas targów.
Informacje w mediach
- Kampania w branżowych serwisach informacyjnych i na stronach laureatów.
- Wysyłka informacji prasowych o laureacie nagrody do dziennikarzy ogólnopolskich i lokalnych.
- Wywiady z laureatami ZŁOTEGO MEDALU GRUPY MTP Wybór Konsumentów i nagród specjalnych
- Promocja laureatów w social media oraz dalsza promocja na stronach korporacyjnych i w mediach
Gale i konferencje
- Udział w uroczystym wręczeniu nagród– prestiżowym wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, a także instytucji, stowarzyszeń i dziennikarzy.
- Profesjonalne zdjęcia i film z ceremonii wręczenia nagród.
Głosowanie konsumentów
- Udział nagrodzonych ZŁOTYM MEDALEM GRUPY MTP produktów w dodatkowym konkursie o ZŁOTY MEDAL Wybór Konsumentów i możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń promocyjnych. W plebiscycie łącznie oddano już ponad 700 000 głosów za pośrednictwem strony internetowej.
Pozostałe elementy Pakietu
- Przygotowanie profesjonalnych materiałów prasowych.
- Otrzymanie szczegółowego raportu medialnego - ok 1,5 miesiąca po Targach.